sunnuntai 21. elokuuta 2011

More Popup



Mahtavan kuuloinen konsepti: baari, vaateliike ja klubi samaan aikaan! Se on itseasiassa jotain, joka Tyylidekkarin mielessä on ollut jo vuosia, sillä olen aina rakastanut shoppailua esimerkiksi festareilla. Juoma kädessä, aivot vapaalle virittäytyneinä on kukkaron nyöritkin löysällä ja uuden löydön voi laittaa heti päälle ja jatkaa iltaa.

Style Nuggets Helsingin Halkolaiturilla 1.-10.9. Popupkonsepti rakentuu konttikokoelmasta, joka on jo kiertänyt muuta Suomea ennen kuin päättyy Helsinkiin. Toteutus on Heinekenin, My o Myn, ravintoloitsija Tim Uskalin ja Bassoradion yhteistyö ja saatavilla on siis muun muassa Marc by Marc Jacobsonin, Sonia by Sonia Rykielin ja Comme des Garconin tuotteita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti